חדשה בתפירה וצריכה עזרה בבחירת מכונה

חדשה בתפירה וצריכה עזרה בבחירת מכונה

שלום לכולם! אני מעוניינת ללמוד תפירה. מצאתי מורה פרטית שתלמד אותי מההתחלה. אני צריכה לקנות מכונת תפירה- ופה הבעיה העיקרית שלי! אני לא יודעת איזו לקנות וכמה כדאי להשקיע בתור מתחילה. שמעתי על ברנינה, ברנט, וסינגר. יש עוד משהו שהייתן ממליצות? אז אשמח אם תעזרו לי עם טיפים שלכם. בנוסף, איזה אביזרים צריך לקנות בנוסף למכונה (מספריים - איזה?, סיכות וכד') אשמח גם לשמוע המלצות איפה כדאי לקנות מכונה ואביזרים. אני מאזור ירושלים. וטיפים כללים יתקבלו בברכה! תודה רבה!
 

טרהקוטה

New member
נחיל מהקל - האביזרים:../images/Emo13.gif

מספריים: פשוט בקשי בחנות סדקית מספריים לבד. זה יהיה התפקיד היחידי שלהם בחיים. לעולם לא לגזור נייר עם מספריים לבד. זה מקלקל אותם. קוצץ חוטים: עולה כמה שקלים בודדים. מהשם שלו אפשר להבין מה הוא עושה. בעיקרון, אפשר לגזום חוטים גם עם מספריים, אבל הקוצץ קטן, נכנס בדיוק לכף היד, נוח לשימוש, ואפשר להתקרב איתו לבד (כדי לגזום את קצה החוט) יותר קרוב מאשר עם מספריים. סיכות: חובה. הכי פשוטות. אח"כ, עם תרצי, תוכלי לקנות לך סיכות דקורטיביות למיניהן. אם יש לך ילדים קטנים בבית, כדאי שיהיה בסמיכות לסיכות גם מגנט חזק, איתו את עושה "סריקה" על סביבת העבודה שלך כשאת מסיימת, לאסוף את מה שחמק. גיר חייטים: יש כמה סוגים, בכמה צבעים. שימושי כדי לסמן על הבד את מה שאת מתעתדת לגזור. יש גם טוש סימון ("טוש סגול") שאפשר לסמן איתו, שהיתרון שלו הוא שהוא נעלם אחרי כמה שעות עד יומיים, בהתאם לספיגה של הבד. זהירות! לא להשתמש איתו על פשתן כי הוא לא נמחק מפשתן (כן, למדתי את זה בדרך הקשה...)! סרט מידה. פורם: לפחות בהתחלה, הפורם היה החבר הכי טוב שלי. כל אחד מהמוצרים האלה עולה כמה שקלים בודדים, חוץ מהמספריים, אבל הם קניה חד פעמית ואי-אפשר בלעדיהם. בקשר למכונה: דעתי האישית, ואני קראתי פה גם דעות אחרות, היא שלפחות בהתחלה כדאי שהמכונה תהיה טובה אבל פשוטה. טובה, כדי למנוע הוצאת כסף על תיקונים ועוגמת נפש, במיוחד למתחילה שעוד לא יודעת לפתור בעיות כאלה לבד, מחברה מוכרת שגם נותנת שירות תיקונים וחלפים. ופשוטה, כי בהתחלה, עד שתראי מה את תופרת (יותר בגדים, יותר קישוטים לבית,לעצמך, לילדים וכו') יש למכונות מורכבות הרבה פונקציות שיהיו לך מיותרות. אם יש לך אפשרות למצוא מכונה טובה יד שנייה, נניח מחנות, שאז את גם מקבלת אחריות עליה - לדעתי זו הכי טוב.
 
תודה רבה ושאלות!

כמה עולות המספריים? יש סוגים בזה?עדיף מספריים מסוג מסויים או שזה לא משנה? איפה יש חנות סדקית מומלצת בירושלים? תודה רבה
 

תיתי א

New member
סידקית בירושלים

יש בבניין הפעמון בקומה התחתונה (אני חושבת שקוראים להם ויקטוריה) - חנות די חדשה ומאוד נחמדים שם יש גם מעבר לצומת - בהמשך של רח' קינג ג'ורג לכיוון שטראוס (לא זוכרת איך קוראים לרח') בצד ימין (די קרוב לצומת) - שם אף פעם לא קניתי אז לא יודעת מה בדיוק הוא מוכר מהדברים שאת צריכה. בקינג ג'ורג יש חנות מכונות תפירה - יבואן של ברנינה ובפינה של שטראוס-מול ביקור חולים- יש אדם מבוגר שמתעסק עם תיקון של מכונות - אולי הוא גם מוכר יד שניה בהצלחה
 

puppylove104104

New member
ברנינה כבר לא בקינג ג'ורג'

אלא ברחוב מקביל (ברח לי שמו) - אחד מעל קינג ג'ורג' ממש קרוב ליפו. בחנות הבדים בתחילת שטראוס יש הכל מבחינת סדקית, אבל זה דחוף מאחור.
 

yomuledet

New member
ברנינה ברחוב אבן ישראל ויש גם סידקית מעולה ב

ברחוב צפניה - "חוט ומחט" ו....... פתוחים עד 9!
 

innocence

New member
המספריים שלי עלו בערך 40.

לקחתי סוג שהיה לא הכי זול, אבל גם לא הכי יקר והן משרתות אותי מצוין (אם כי עדיין קצת קשה לי לגזור בדים עבדים, אבל זה בטח כי אני חלשלושה P:)
 
יש לי 2 אופציותמה עדיף?

ברנינה ברנט 56 2000 ש"ח או ברנינה ברנט 66 2400 ש"ח איזו מכונה עדיפה? המחיר נראה סביר? מה היתרונות ומה החסרונות? על מה היתן ממליצות? ואיפה יש חנויות סדקית ובדים בתלפיות בירושלים? תודה!
 

הסורג

New member
סדקית ומכונות תפירה

סדקית ומכונות תפירה ניתן להסיג ביקטוריה בנין הפעמון קינג גורג3 כולל הדרכות במכונות תפירה ועזרה בכול נושא ומוצרי התפירה כמו כן מכונות מיסוג אוקסברנה פאפף וזינגר חדשות ויד שניה במקום ובהצלחה בהמשך הדרך
 
למעלה