פרס: אוסלו - החלטה נכונה.

אלי.

New member
פרס: אוסלו - החלטה נכונה.

היא נכונה והיא ממשיכה היום, למרות הטבח של איש הימין, ברוך גולדשטיין זצוק"ל, השאהיד היהודי שפתח את שערי הגיהנום ונתן את 'ברכת הדרך' לכל פיגועי ההתאבדות של החמאס.

זו דרכו של עולם: כשיד ימין-לאומני יהודית לוחצת יד ימין-לאומני פלשתינאית, זה נגמר בכ-1,500 נטבחים ישראלים. מי אומר שלא טוב לנו עם הימין ?

אנקדוטה: הקדוש ברוך גולדשטיין - רופא צבאי - סירב לטפל בחיילי צה"ל פצועים במהלך מלחמת לבנון. יחד עם זאת, טרח קצין הרפואה אריה אלדד לתת לו תעודת הוקרה על טיפולו בפצועים בזמנים אחרים.
 

ע מיש

New member
אתה יכול לפרט

על השרץ גולדשטיין?
מה הסיפור על לבנון?
 

אלי.

New member
אכן כן. מ-ויקיפדיה:

ברוך גולדשטיין נולד כבנימין גולדשטיין בשנת 1956 בברוקלין, ניו יורק. על פי הכיתוב על מצבתו, הוא דור שביעי לרבי שניאור זלמן מלאדי. היה תלמידו של הרב מאיר כהנא, אותו הכיר עוד בארצות הברית, והצטרף לפעילות של הליגה להגנה יהודית בארצות הברית. בשנת 1977 סיים בהצטיינות לימודי תואר ראשון בישיבה יוניברסיטי, ובשנת 1983, עם סיום לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה ע"ש אלברט איינשטיין, עלה לישראל, והתגייס לצה"ל כרופא בדרגת סרן. כרופא צבאי הוא הצהיר שהוא לא מוכן לטפל בלא-יהודים‏[1] וסירב לטפל בחיילים דרוזים פצועים.‏[2] הוא נישא למרים ושינה את שמו הפרטי לברוך, היה אב לארבעה ילדים.

עם שחרורו המשיך לשרת כרופא במילואים, ועבד כרופא קהילתי בקריית ארבע וסביבתה. כחלק מעיסוקו כרופא טיפל בחיילים ואזרחים יהודים שנפגעו בפיגועים, ואף זכה לתעודת הוקרה מידי קצין הרפואה הפיקודי של פיקוד המרכז, אריה אלדד, על סיועו בטיפול בחיילים שנפצעו בפיגוע ירי בחברון.

הוא המשיך בפעילות בתנועת כ"ך, ובין השאר הופיע ברשימתה לקראת הבחירות לכנסת האחת עשרה, שבה לא נבחר, וברשימתה לקראת הבחירות לכנסת השתים עשרה שבה נפסלה המפלגה מלהתמודד על ידי ועדת הבחירות המרכזית בשל מצעה הגזעני. הוא רץ ונבחר מטעמה למועצת קריית ארבע, ולאחר הירצחו של הרב כהנא הקים בקריית ארבע גן לזכרו.

גולדשטיין התנגד להסכמי אוסלו שנחתמו בספטמבר 1993, ונהג להסתובב עם טלאי צהוב על בגדיו. כאשר נשאל כיצד מתיישבות דעותיו הקיצוניות עם עיסוקו ברפואה השיב בציטוט מקהלת: "עת להרוג ועת לרפוא".‏[1]
 
כלב בן כלב הוא כל מי שעדיין מנסה לדחוף את

הסכמי אוסלו הארורים על ראש עם ישראל בארצו!!!

ובראשם אותו פרס, שפעל מאחורי הקלעים ופוספס
ברוב טימטום כשאחר שילם במקומו את המחיר!!!!!

אם כבר מדברים על כלבים בני כלבים, אז חובה לזהות את
האמיתיים שביניהם ולא את שפויי הארץ והעם!!!

כי אם לא היו הסכמי אוסלו - אז לא היה ברוך גולדשטיין
ואפילו לא יגאל עמיר!!!!!!!!!!!

ורק בהמות ישראל מזוגגות השכל והעיניים, וכלבי סמולניה
נוטפי הריר, לא מסוגלים "להבין" את זה!!!!
 

blackbomber

New member
"כלב בן כלב" אפשר להגיד על כל אחד

גם על יחימוביץ'...
ואולי "דייייי" כפי שמבקשת מנהלת הפורום?
 

blackbomber

New member
"שרץ" אפשר להגיד על כל אחד

גם על יחימוביץ' למשל.
אם נעים לך להגיד "שרץ" על אחרים, אל תתפלא כאשר יוגד אותו הדבר על יקיריך.
ואולי "דייייייי כפי שמבקשת מנהלת הפורום?
 
למעלה