האקשן היה בשישי ושבת... ומשהו על האיוולת...
האיוולת שבחוקים החדשים (יחסית) של מקצי הדירוג. האקשן התחיל ב שלושה מקצי אימון גשומים ! זה לא איפשר לקבוצות לכוון כהלכה את המכוניות שלהן - בתנאים יבשים, ואת התוצאה, המזעזעת, ראינו במקצה הדרוג בשבת... לדעתי - זה מגוחך שבחוקים החדשים - נותנים פרקי זמן קצרים ביותר לכל אחד משלושת "הסבבים" של מקצי הדירוג. כך קורה - שאם יש דגל אדום ארוך במיוחד, אזי עלול להיווצר מצב שלנהגים מסויימים בכלל אין אפשרות לבצע "הקפה מהירה", ולקבוע זמן "טוב". ואם זה לא מספיק - עוד מענישים את האומללים האלה, שמנסים לבצע "הקפה מהירה" - בזמן שמתרחשת תאונה - ומרחיקים אותם חמישה מקומות אחורה, על הגריד, בגלל הדגל הצהוב, שלאחריו בא הדגל האדום... כאשר גם כך - הם לא היו במקום גבוה במיוחד, מפני שלא הספיקו לבצע הקפה "איכותית". לדעתי - מקצה הדירוג המחיש. בצורה ברורה ומובהקת, שהחוקים החדשים נכשלו לחלוטין ! הם נכשלו - מפני שלא חזו אפשרות כזו של כל כך הרבה התרסקויות במהלך מקצי האימון. זו היתה פשוט "משחטה" - מה שהלך שם. ולא זו בלבד שהמיקום של הנהגים - היה שערורייתי, אלא צריך גם להבין - שרק בנס - איש לא קיפח שם את חייו ! מזל שגלוק נפצע באורח קל בלבד, אבל הוא לא היה כשיר למירוץ. לדעתי, במקרה שיש שלושה מקצי אימון גשומים, ואז מתבהר מזג האוויר, ומקצה הדירוג נערך בתנאים יבשים - צריכה הנהלת המירוץ להקצות עוד חצי שעה של אימונים - לפני תחילת מקצי הדירוג, ולו כדי לשמור על חיי הנהגים ! כמו כן - אם ישנן תאונות שגורמות לזמנים ארוכים של "דגל אדום" בזמן המיקצים - יש, לדעתי, להחזיר תוספת זמן למיקצים הללו. למשל - אם יש דגל צהוב, שלאחריו בא דגל אדום - יש, לדעתי, לבטל (רטרואקטיבית) את תקופת הדגל הצהוב, ולהחיל (רטרואקטיבית) את הדגל האדום - על כל הזמן, משעה שיצא הדגל הצהוב - וזה גם יחזיר את השעון אחורה בזמן (כי המקצה יופסק, עקב הדגל האדום - מוקדם יותר), וזה גם ימנע מתן עונשי הרחקה של חמישה מקומות, בגלל הדגל הצהוב, שהיה צריך להיות אדום...