משאל: רק מועדי א' או חלק מועדי ב'?

Ben Zak

New member
משאל: רק מועדי א' או חלק מועדי ב'?

הסמסטר החלטתי לחרוג ממנהגי הבלתי שפוי ולעשות משהו אחר. אני כבר לא מלחיץ אותי כמו בעבר. חילקתי מראש איזה מבחנים אני ניגש במועד א' ואיזה במועד ב'. לקחתי כמובן בחשבון שיש מקצועות שאני חייב מועד א' כי מועד ב' קשה יותר והסיכויים לעבור אותו בהצלחה נמוכים יותר. גם יוצא לי המון פעמים מבחן יום אחרי יום, או שני מבחנים באותו יום רק בשעות אחרות. פעם הייתי לא שפוי ונגשתי לשניהם והתכוננתי מראש לשני מבחנים בו זמנית. היום אני לא מוכן לזה יותר. זה סתם פגע לי בציונים. אומנם זה מעקב לי את החופש באיזה עוד שבועיים בגלל המועדי ב', אבל לא נורא. אני זוכה ככה גם לנוח קצת ולהנות ולנשום בין מבחן למבחן.
 

helene

New member
רק מועדי ב' כמובן!

האמת הסמסטר הזה אני נגשת רק למועדי ב', בגלל כל מיני עבודות הגשה למיניהן. אבל זה לא מומלץ לבעלי לב חלש שנוטים להילחץ מהמבחנים. בדרך כלל אני תמיד מחלקת את המבחנים וקובעת מראש לאילו מבחנים אני אגש במועד א', ולאילו רק במועד ב'. טפו טפו, עד היום זה עבד מצויין. דווקא למבחנים היותר כבדים אני מעדיפה לגשת במועדי ב', מכיוון שבדרך כלל יש יותר זמן ללמוד אליהם.
 

מורני !

New member
אני

ניגשת בכל מקרה לכל המועדי א', רק כדי לראות את המבחן, לחלקם, שאני בוחרת מראש, אני לא לומדת ומשקיעה בלימודים למועד ב'.. ככה אני לא מאבדת את הזמן למידה על מבחנים אחרים וגם רואה את המבחן ויודעת בערך למה לצפות במועד ב'. בהצלחה.
 
למעלה